I starten var ordet. Og det er det stadigvæk

Det er dit held, at de andre er så dårlige til at skrive tekster

Som du sikkert ved, er der en masse skribenter derude. De fleste er gennemsnitlige som en marts-grå dag. En del skriver uden at det er deres kompetence – der er bare ikke andre ansat til det. Det er så faktisk din fordel. For så kan du hæve dig over middelmådigheden og skrive tekster, der får folk til at handle. Eller du kan få en mig til det, mens du gør det, du er bedst til.

 

Hvad er det så en tekstforfatter kan?

En tekstforfatter er en person, der skriver tekster, som får folk til at gøre noget: Dele, like, købe, melde sig til, ringe, græde, grine. Jeg måler mig selv på ét eneste parameter: Skaber mine tekster en målbar reaktion hos læseren?

 

Og jeg tror fuldt og fast på, at fremtiden tilhører ordet. For alle virksomheder og organisationer er krampagtigt afhængige af, at DU som kommunikatør kan få jeres læsere til at gøre lige præcis det, der understøtter din virksomheds mål.

 

Hvordan ved jeg det?

Fordi jeg selv gør det hver dag. Og jeg har fordoblet min indtjening. Med ord alene. Lad mig hjælpe dig med at gøre præcis det samme.

 

Jeg vil ikke lyde arrogant. Men jeg er bare så pokkers overbevist om effektiviteten af det skrevne ord som et forretningsunderstøttende redskab.

Leave a Reply

